måndag 25 februari 2013

Hej och välkomna!

Vi har bestämt oss för att starta en blogg för vår fritidsklubb så att 
barnen, vänner och släkt kan ta del av vad vi gör här på dagarna.
Hos oss uppe på klubben har vi en väldigt trevlig och avslappnad stämning 
och vi har mycket tid till att prata med barnen.
Stor del av eftermiddagarna går till att måla, pyssla, pärla, spela spel m.m. 
På fredagar tittar vi på film och äter popcorn. En del barn passar även på att göra sina läxor. 

Det var lite kort om vår verksamhet och vi hoppas att ni följer oss här!